Tuesday 13 December 2011

KawaN aQ !!!!



semua orang sering berkata kita sanggup buat apa saja demi kawan kita,, ketawe bersama,, menagis bersama,, susah bersma,, dan senang bersama,, disini aku nak cerita tentang seorang kawan yg bg aq kadang2 menyampah,,tp menghiburkan,, ramai kawan sudah dia gmbirakan,, huhuhu,,.
termasuk aq ,, aq adalah ketua kelas nya,, yg selalu memarahi nya yg selalu menyampah melihatnya,, tp jauh disudut aty aq utk membenci,,

mohamad izwan bin nordin,,itulah nama yang pernah mmbuat kelas kami ceria,, 5ukm crew itu nama kelas kami,, kalau kalian nak tau,, ader 2 group dalam kelas aq,,"family ghost" n "haiwan teladan",,pelbagai karena disebabkan dua kumpulan ini,,..sampai bergaduh pon ada tau,,

diea iaitu ewey nama gelaran yg xberapew nak sdap la,,tetapi blh la,,janji si diea bahgia,,selalu melihat dan ske tersegeh sinis melihat telatah rakan2 nyew,, ketika dan saat ini ketawa sinis niew,,gurauan nya,,kegembiraannya,,ksedihan,,kesengsaraan nya semua telah berakhir,,menyesalan n kesedihan tidak akan dapat menggembalikan seorang KAWAN.. ary niew genap seminggu kemergiannya,,.
07122011 tarikh keramat buat aq dan rakan2...iaitu kehilangan nya,,kehilangan yg xder tolak ganty nya lg,,smua telah hilang degan sekelip mata,, ya ALLAH,,semoga roh nya diberkati oleh  ALLAH dan merahmati  olehNYA.. amin,,..


al-FAHTIHAH untuk arwah rakan kami Mohamad Izwan bin Nordin


salam takziah daripada kami sekelas 5UKM CREW dan ahli keluarga sy kepada keluarga si arwah

2 comments: